понеділок, 26 листопада 2012 р.

казка...для наївних дівчаток

Я знову захворіла людиною...
Мені терміново треба пігулки ,які  вбили б в мені цю заразу ...знищили вірус,який заволодів моїм серцем і не дає мені мислити логічно.. так й взагалі  я просто нічого не можу робити..
Віддай мені свою душу і тіло - і я зроблю тебе найщасливішим...
........просто давай будемо разом....
Ти ще просто не знаєш,як це буде класно  "МИ".
Давай не будемо сваритись... давай не будемо миритись..
А давй просто буде шалене кохання, пристрасть,секс і багато розумних думок...
ми слухатимемо Шопена..  я читатиму тобі свої нотатки... і ми увесь вечір обговорюватимемо  свої божевільні ідеї  і ще більш божеільніших людей...
це буде класно.... повір.. насолоджуватись цим всі Разом...
твої сильні обійми і поцілунки.. моя ніжність і агресивність водночас..
сильне бажання і нестриманість...
нам завджи буде мало часу.

Немає коментарів:

Дописати коментар